perjantai 12. huhtikuuta 2013

Varaslähtö

Myönnetään, se tärähtänyt puutarhuri toppatakissa ja korvaläpissä, joka haravoi äsken muutaman neliön alueelta sulanutta maaplänttiä, olin minä. Aikaisemmin aamulla olin ihaillut ikkunasta pihalle melkein puoleen sääreen ulottuvan hangen keskelle ilmaantunutta sulaa länttiä. Kiusaus tarttua haravaan, jonka olin jo muutamaa päivää aikaisemmin ottanut esiin ja sijoittanut toiveikkaana seisomaan talon seinustalle, muodostui myöhemmin iltapäivällä ylitsepäsemättömäksi. Tartuin toimeen siitäkin huolimatta, että säätiedotus oli luvannut iltapäiväksi räntää, ellei peräti lumisadetta



3 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Minäkin haravoin Remppajarrun kanssa tänään. Ei ollut paljon maata vielä sulana, mutta se mikä oli on nyt haravoitu. :)

Katja kirjoitti...

Samaan asiaan tunnen himoa, mutta meillä ei ole vielä edes niitä pälviä. Kituuttavaa odotella!

Hanne Valkoinenleinikki-blogi kirjoitti...

Naureskelin tänään itselleni, kun kanssa hain haravan ja haravoin sellaisen postimerkin kokoisen sulaneen alueen ennen rankkasadetta.
Onneksi naapurit olivat poissa, hölmönähän ne olis minua pitäneet:)